سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

اولین راه رفتن مستقل

1397/4/30 23:15
نویسنده : مامان ساناز
175 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرین من مبارکت باشه اولین گام های زندگیت.

الهی همیشه در زندگی قدمهات استوار باشه، الهی هرجا پا میذاری خیر و برکت جاری باشه. الهی همیشه تنت سلامت باشه قشنگ مهربون من.

دورت بگردم، امشب حسابی حال دلمونو خوب کردی.

تو این مدت هم با واکرت خیلی خوشگل راه می رفتی ، هم وقتی یک دستت رو میگرفتیم.

امشب بابا گذاشتت سر اتاق خودشم نشست جلوت و گفت بدو بیا پسرم و شما خوشگل راه رفتی تا رسیدی بغل بابا بعدم دور زدی و دوباره برگشتی سر جای اول.

خودتم انقدر ذوق زده شده بودی که دلت می خواست بازم راه بری. چند بار طول فرش و رفتی و اومدی یه جاهایی هم هول می شدی و میخوردی زمین. 

با هر قدمی که بر میداشتی روحم پرمیکشید از خوشحالی.

الهی شکرت، خدایا خیلی ازت ممنونم که پسرم راه میره. 

خدای مهربونم به همه بچه ها نعمت سلامتی عطا فرما، الهی هیچ بچهای هیچ کجای دنیا بیمار نباشه.

سلامتی بزرگترین نعمته.

الهی شکرت.

سورنای من به خاطر مدل چهار دست و پا راه رفتن و اینکه زانوی چپتو زمین نمیذاشتی و با کف پات به زمین می زدی تا به سمت جلو حرکت کنی خیلی نگران بودم. با دکترت هم مطرح کردم و دکتر گفت بچه ها هر کدوم یه مدل چهار دست و پا میرن و این اصلا دلیلی برای وجود مشکل نیست اصرار کردم متخصص ارتوپد معرفی کنه تا ویزیتت کنه و دکتر گفت نه الان نمیتونه نظرب بده بعد از دوسال.

این نگرانی با من بوده تا امروز که سرو من روی پاهات ایستادی و راه رفتی.الهی شکر...

حالا دیگه خیالم راحت راحت شد، پسرم الهی همیشه سلامت باشی هر روز از سلامت و شادی تو دل من و بابا شاد بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)