سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

پسر فهمیده

1398/3/21 8:28
نویسنده : مامان ساناز
160 بازدید
اشتراک گذاری

می دونی که من خوشبخترین آدم این دنیام.

دورت بگردم پسرماهم، هر لحظه خدارو به خاطر داشتنت شکر می کنم.

سورنای نازنینم تقریبا  از اواخر فروردین جیش گفتن رو شروع کردی و کم کم قضیه جدی و جدی تر شد، بهت یاد دادم وقتی جیش داری بگی جیش و وقتی پی پی داری هم میگی پیف و حالت صورتت و یه جوری میکنی که انگار بوی بدی میاد.

پی پی کردن برات روی توالت فرنگی سخته و واسه همین میریم توالت سنتی و روی زمین میشینی و مامان ساناز هم با شلینگ آب بالای سرت وای میسه و تا پی پی میکنی میگی آب آب که من سری بشورم و بعد خودتم جاتو عوض می کنی و میری یه جای دیگه میشینی.

این پروسه تقریبا بیست دقیقه تا نیم ساعت طول میکشه و بعد مامان پاهاتو با مایع دستشویی می شوره و بعد بابا مگیرتت.

دیشب وقتی رفتی بیرون اساسی توالت رو ضد عفونی کردم و آخر هم پاهام و شستم که بیام بیرون تا در توالت رو باز کردم و منو دیدی دویدی سمت اتاق خواب گفتم سورنا کجا میری نری تو حمام یهو دیدم از اتاق خواب اومدی بیرون با دمپایی حوله ای دمپایی رو از هم بازکردی و گذاشتی جلو پام.

واقعا دیگه نتونستم هیچی بگم خیلی درگیر شعورت شده بودم، چطوری انقدر آقا شدی، چطوری انقدر می فهمی.

خدایا شکرت شکرت شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)