سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

مقدمات تولد دو سالگی

1398/3/19 12:20
نویسنده : مامان ساناز
825 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامان ساناز میگه آماده کردن مقدمات صحبت از یک روز و دو روز و یک هفته و یک ماه نیست، صحبت از یک ساله.

ماه قشنگم، فکر کردن به تو و هر آنچه که به تو مربوط میشه زیباترین و لذت بخش ترین کار دنیاست.

این روزها برگزاری مراسم برای بچه خیلی دنگ و فنگ داره، مثل زمان مامان و بابا دیگه هیچ خبری از کاغذکشی ها و توپ های رنگی و بادکنک های ساده دونه ای که از لابه لای کاغذکشی ها آویزون میشد خبری نیست.

برگزاری یک جشن تولد این روزها به اندازه یک جشن نامزدی پرهزینه است، دکورای جور واجو و هزینه های سنگین.

من برای جشن تولد یکسالگیت تم اتاقت رو انتخاب کردم که خرسی بود و سعی کردم با ست خرسی های اتاقت که واقعا زیبان و من و بابا خیلی دوسشون داریم برات میز تولد بچینیم.میز تولدت یک سالگیت و هم خیلی دوس داشتم.

هنوز تولد یک سالگیت و برگزار نکرده بودیم یه روز یک جا قلمی فیل کوچولو چوبی برات خریدم و از همون روز تصمیم گرفتم تم تولد دوسالگیت فیل کوچولو باشه.

به خاطر علاقه زیادی که این روزا به اسپایدرمن نشون میدی آبجی غزل اصرار داشت تم تولدت اسپایدر من باشه ولی گفتم نه اون برای سالهای بعد که بزرگتر باشه و شخصیتهای کاتونی رو بشناسه.

تم تولد سه سالگیت رو هم خیلی وقته انتخاب کردم، از روزی که واست یک قمقمه بره ناقلا خریدم و بعد هم وقتی کارتون بره ناقلا رو می دیدی میخندیدی و ذوق میکردی مصمم شدم.

پسرم میز تولدت دو سالگیت رو از فردای تولد یک سالگیت تو ذهنم چیدم و حالا این روزا دنبال اجرای تمام اون چیزایی هستم که تصورشون کردم.

حتی دقیقا میدونم برای تولد سه سالگیت هم چی میخوام.

اما حالا تمرکزم روی جشن همین روزهاست.

خیلی ذوق دارم برای روز تولدت و چیدن میزت عشق خان.

پسندها (2)

نظرات (0)