سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

برای تو

1398/6/1 23:24
نویسنده : مامان ساناز
543 بازدید
اشتراک گذاری

شبهارو خیلی دوست دارم.

می دونی چرا؟

وقتی میای تو بغلم موش میشی

وقتی آروم آروم ممه میخوری صدای قورت قورت شیر خوردنت به گوشم میرسه

وقتی دستمو روی دلت میذاری و ناز میکنی

وقتی با چشمات یک دنیا نگام میکنی

وقتی خوابت میبره و دست میکشم تو موهات 

وقتی نوبتی با بابا مسعود کلی ماچت میکنیم 

وقتی هردومون خدارو شکر میکنیم که تو رو به ما داده

اون وقت من حسابی خستگی در میره یادم میره که صبح ساعت 5 بیدارشدم و کیلومترها راه رفتم و برگشتم یادم میره که باید زود بخوابم که فردا دوباره بتونم بیدار شم

یاد میره دنیا زشتی هایی هم داره

اصلا همه چی یادم میره

دنیام میشی تو 

آخرتم می شی تو

اصلا همه چیزم میشی تو

و من غرق در لذت میشم به خاطر تو

هرشب من و بابا از هم میپرسیم واقعا وجودت چی داره که اینطوری حال مارو خوب میکنه 

با تو ما خوشبخت خوشبختیم.

تنها آرزومون سلامتی و سعادت توست میوه ی دلم.

الهی همیشه سایه مهربونی خدا روی سرت باشه.

چشم و فکر بد ازت دور و نگاه خدا مهمان تک تک لحظه هات.

پسندها (1)

نظرات (0)