سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

مادرانه*به خودت ایمان داشته باش

1398/7/8 15:59
نویسنده : مامان ساناز
638 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دارم برات می نویسم هم کلی حس خوب دارم و هم کمی حس بد.

نمیدونم وقتی آدما میتونن خوب باشن، وقتی میتونن بهم مهربونی و کمک کنند چرا بدی رو انتخاب میکنن.

دیروز مامان ساناز تصمیم بزرگی گرفت، هم مامان و هم همه همکاراش.

همه با هم یکی شدیم، یک صدا و یک قلب و برای بقای جایی که دوستش داریم و برای آجر به آجرش و راه افتادن دستگاه به دستگاهش زحمت کشیدیم و حوصله کردیم یک حرکت عظیم رو شروع کردیم.

شاید هر کدوم ما تو این سالها بارها و بارها به جداشدن فکر کرده بودیم اما همه یه چیزایی داشتیم که مارو به جایی که متعلق به ما بود وصل میکرد و نمیذاشت که کوتاه بیایم.

هممون روزهای بد و بدتری رو تو این سالها تجربه کردیم همه تو این سالها فرسوده و فرسوده شدیم خیلی از توان و انرژی که میتونیستیم صرف بهبود کارمون کنیم صرف چانه زنی شد اما تحمل کردیم تحمل تحمل.

چیزی که بیشتر از همه اذیتمون میکرد بی انگیزگی بود، اینکه روزی همه عاشق کارمون بودیم اما حالا فقط می اومدیم که باشیم دیگه داشتیم فراموش میکردیم که باید برای عشقمون برای روحمون برای قلبمون بجنگیم.

اما دیروز همه یکدست شدیم، همه فهمیدیم یک درد مشترک داریم و همه باهم برای هدفمون ایستادیم. همه دو دوتا چهارتاهامونو کردیم اما در نهایت بقا و منفعت جمعی رو به فردی ترجیح دادیم و یک دل شدیم.

اما انگشتر شمار آدمایی هم بودن که تو حساب کتابای خودشون باختن بدم باختن.

پدربزرگم همیشه میگفت آدما هر چقدر هم که مال و ثروت داشته باشن مهم اینه که شب با وجدانشون میخوابن و اون وجدان آدماست که یه خواب راحت و آسوده براشون فراهم میکنه نه مال و ثروتشون.

دیروز خیلی بهم سخت گذشت، چون هیچ وقت از دیدن خرد شدن آدمها خوشحال نمیشم، حتی بدترین آدما. وقتی دروغ کسی رو میفهمم حتی خجالت میکشم که بروش بیارم که مبادا شخصیتش خرد شه، اما آدما گاهی خودشون مسیری رو انتخاب میکنن که آخرش خیلی بده.

ته ماجرای من و همکارام ان شالله که خیره اما هرچیم باشه مهم اینه که نشستیم و نگاه نکردیم، نگاه نکردیم تا عده ای قربانی بشن و اندک منفعتی ببریم.

اینا رو برات نوشتم تا یادت باشه بهای عشق گاهی ممکنه سنگین باشه، اما باید این بهارو داد ما حق نداریم روح و دلمونُ بی ارزش بفروشیم، ارزش اراده و هدف و آدمیت ما انقدر بالاست که باید بخاطرش بایستیم و هرچقدر میتونیم تلاش کنیم.

پسندها (5)

نظرات (0)