سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

روز عالی مامان

1398/10/22 8:22
نویسنده : مامان ساناز
202 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بعد از بیست روز رژیم مامان خودشو وزن کرد و نتیجش عالی بود.

تازه علاوه بر وزنی که مامان ساناز کم کرده، کلی هم سایز کم کرده و لباساش حسابی بهش گشاد شده.

راستش شاید الان 3 یا 4 سال بود که همچین عددی رو بر روی ترازو ندیده بودم برگشتم به یک سال قبل از بارداری شما، از امروز هم با اراده بیشتر پیش میرم تا به هدفم برای 28 اسفند برسم.

قبل از این رژیم خیلی سست بودم همه رژیمام یکی دو روزه بود اما وقتی دیدم این آدم کار درسته هم به همه معرفیش کردم و هم خودم با انرژی و اراده شروع کردم و اخلاقای بدم در تغذیه رو گذاشتم کنار.

تو شرکت همه بهم میگن چیکار میکنی خیلی لاغر شدی، راستش مانتوهایی که سه هفته پیش شرکت برامون سفارش داد و دیروز به دستمون رسید تو تنم زار میزنه و باید با بابا بریم آی تک که عوضشون کنم و یکی دو سایز کوچیکتر بگیرم.

خیلی خوشحالم، دست بابا مسعودم درد نکنه که این دفعه وقتی ارادم رو دید خیلی بهم کمک کرد و کنارم بود هر شب لیست روز بعدم رو میگرفت و میرفت خرید میکرد، مراقبم بود خطا نکنم و کلی هم از اثرات ورزشم تعریف میکنه و تشویقم میکنه که ادامه بدم، بابا همش میگه آفرین شدی همون ساناز مانکن قبل از ازدواج.

 تازه بیچاره وعده شام بعضی روزهارو هم خودش به عهده میگیره که مامان آشپزی نکنه و اذیت نشه.

خلاصه که اراده مامان و کمک های بابا داره حسابی نتیجه میده.

الهی شکر.

 

پسندها (2)

نظرات (1)


22 دی 98 12:57
انشالله موفقیت های بیشتر😘😘
مامان ساناز
پاسخ
ممنونم