سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

کنسرت رضا صادقی* آذر 98

1397/9/15 23:55
نویسنده : مامان ساناز
229 بازدید
اشتراک گذاری

برای امشب من و بابابلیط کنسرت رضا صادقی داشتیم، خیلی دلم میخواست پیشم باشی و با خودم ببرمت اما تو بلطی نوشت ورود کودکان زیر 3 سال ممنوعه.

خاله سارا گفت من نگهش میدارم، شما برید.

بردیمت خونه خاله و من و بابا راهی شدیم به سمت نمایشگاه تو مسیر که بودیم بارون گرفت ووقتی رسیدیم دیگه تند تند شد. ما هم که چتر نبرده بودیم. دیگه بابا مسعود کاپشنشو در آورد کشیدیم رو سرمون و تا خود سالن دویدیم.

کنسرت که تموم شد مامان ساناز حسابی فول انرژی بود بعدم سریع اومدیم دنبالت و دیدیم بله آقا پسره ما بیداره.

خاله گفت پسر خوبی بودی ولی هرکاری کرده بدون شیر و ممه نخوابیدی و منتظر مونده بودی مامان و بابا بیان پیشت.

اینم از شب قشنگ بارونی مامان و بابا و یک پسر خیلی خیلی آقا.

پسندها (2)

نظرات (1)


5 بهمن 98 16:01
شاد وخوش باشین🌺🌸