سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

یک اتفاق خوب

1398/12/19 14:49
نویسنده : مامان ساناز
128 بازدید
اشتراک گذاری

مامان ساناز بالاخره بعدی از کلی محاسبه، کاری که دلش میخواست رو انجام داد.

امروز با همکارم رفتیم محضر و کار انتقال سند رو انجام دادیم.

الهی که برای هر دومون خیر باشه.

راستش مطمئنم یه روزی به خاطر اتفاق امروز یه فریاد خوشحالی میزنم. ان شالله که اون روز دور نباشه و خیلی سریع این سرمایه گذاری اندکمون نتیجه بده.

پسرم، خوشبختی در روح و ذهن آدمهاست.

من و بابا همیشه سعی میکنیم تو خوشبخت باشی و از روزها و لحظه به لحظه عمرت لذت ببری و در کنارش تمام سعیمونو میکنیم که تا رفاهتو تامین کنیم و سنگ بنایی بذاریم تا آیندتو با فکر و تلاش خودت به زیباترین شکل ممکن بسازی و بدون که ماهمیشه کنارتیم.  

قویا اعتقاد دارم تربیت آدمها در آینده شون خیلی اثرگذار هست، خداروشکر من و بابا هر دو خوب تربیت شدیم و همیشه مستقل بودیم تو زندگی ما زن و مردی نبوده، هر دو با علم و تجربه ای که کسب کرده بودیم، شروع کردیم و باهم گام به گام پیش رفتیم و زندگیمون رو ساختیم، یه جاهایی اشتباه کردیم اما درس گرفتیم یه جاهایی خوب پیش رفتیم و تجربه کردیم و بیشتر از اونچه مال و سرمایه برای آینده در اختیارت بذاریم باید کمکت کنیم که مستقل و با فکر و منطق باشی و بتونی از توانایی هات حداکثر استفاده رو بکنی تا قدر چیزهایی رو که به دست میاری بدونی و ازشون لذت ببری.

همون مثل قدیمی ماهی دادن و ماهی گیری یاد دادن...

من ایمان دارم آینده زیبایی در دستان توست و انقدر زندگیتو عالی میسازی که من و بابا تمام عمر لذت می‏بریم.

پسندها (2)

نظرات (1)

نرگسنرگس
21 فروردین 99 13:56
موفق باشید 🌸