سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

جایزه دستگاه پز

1399/8/27 15:23
نویسنده : مامان ساناز
122 بازدید
اشتراک گذاری

دورت بگردم که الان یک هفته است هر شب تو تخت خوودت میخوابی و  صبحا که من میام بیرون حاضر بشم برای رفتن سرکار، بابا میاد تو اتاق پیشت میخوابه یه وقتایی بیدار میشی میگی بابا بریم خونه خاله آرا؟ بابا میگه نه زود بخواب . دوباره میگی باباوقت خواب هنوز؟ بابا میگه بله بخواب و دوباره میخوابی.

دیگه کاملا برای خوابیدن تو اتاقت به آرامش رسیدی و با علاقه اینکار رو انجام میدی، هرشب میخای بری تو تخت دوتا کتاب هم با خودت میبری و برات میخونم و بعدم به انتخاب خودت یکی از فیلمای تولدت رو میبینی و میخوابی.

چندروز اول رو هر روز جایزه گرفتی اما بعدش جایزهاتو کردم هفتگی، جایزه این هفته ات هم دستگاه پوز بود که خیلی دوست داشتی خیلی وقت بود که میخواستی. عصری که رسیدم خونه دیدم سفارشم رسیده و پشت در روی جا کفشیه، اول خواستم طبق روال هفتگی چهارشنبه جایزت‌ بدم اما بعد دیدم بهترم همین امروز بهت بدم تا فردا که بابایی و مامانی میان باهاشون بازی کنی. 

از خونه خاله سارا که رسیدید بهت گفتم آقا جایزه ای امروز برات چی آورده بود، گفتی هیچی گفتم زیر بالشتو دیدی؟ سریع رفتی سراغ تختت و زیر بالش‌ها رو نگاه کردی گفتی نه چیزی نیا‌ورده گفتم حالا زیر پتوتم ببین که تاپتوتو زدی بالا دستگاه پوز رو دیدی و شروع کردی خوشحالی کردن من و بابا از ذوق کردند کلی حال کردیم. 

بعدم تند تند بوسم کردی گفتی مامان خیلی مهربونی ممنون اینو خریدی.

دورت بگردم گل پسرم تنت سلامت و دلت شاد و لبت همیشه خندون.

چشم و فکر بد ازت دور و نگاه مهربون خدا مهمون تک تک لحظه هات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)