سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

ویتامین د

1399/10/29 15:46
نویسنده : مامان ساناز
258 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که در آخرین آزمایشمون ویتامین د هر دومون پایین بود و شما چند دوره قطره مصرف کردی و منم قرص، تصمیم گرفتم سطح ویتامین د مونو چک کنیم.

دکتر شرکت برامون درخواست نوشت و برای آزمایش شما گفت بجز د چی بنویسم گفتم آهن بعد گفتم دکتر همه رو بنویس. دکتر گفت خانوم... چند ماه پیش چک کردی دیگه گناه داره باید بیشتر ازش خون بگیرن همین دو آیتمی که کم بوده رو چک کنید.

شنبه به اتفاق بابا اول رفتیم پیش دکتر مامان تا مامان چکاپ سالیانه انجام بده و چون هنوز خانم دکتر نیومده بود، سریع فتیم به سمت بیمارستان نیکان تا آزمایشمونو انجام بدیم، تو راه گفتم سورناجان قوی باشی و گریه زاری نکنی گفتی باشه ولی اول تو آمایش(آزمایش)بده گفتم باشه بعد از اینکه پذیرش شدیم اول من آزمایش دادم و بعد شما نشستی بغل بابا تا آزمایش بدی خانومی که نمونه میگرفت خیلی خوش رو و مهربون بود تا نوبتت بشه سعی کرده باهات ارتباط بگیره بعدم که آقا نشستی و فقط تا سوزن رفت تو دستت یه آیی گفتی، بعد از اتمام نمونه گیری همه گفتن آفرین چه پسر خوبی، من و بابا هم کلی ازت تشکر کردیم که انقدر گل بودی چون اگر بی تابی میکردی بیشتر از خودت من و بابا اذیت میشدیم.

تو تمام راه داشتم به این فکر میکردم که چه زود بزرگ شدی انگار همین دیروز بود که برای غربالگری تولد با خاله سارا رفتی تو اتاق نمونه گیری و بعدم با هر صدای جیغت من بیرون به پهنای صورت اشک میریختم یا آزمایش چکاپ دو سالگیت که کل زمان نمونه گیری خودمو زدم و گریه کردم.

اگه یه همچین روزایی رو میدیدم اونروزها بیشتر صبوری میکردم...

دیروز نتیجه آزمایشاتمون اومد، بابا یکی یکی جوابارو نگاه کرد و گفت خوب خداروشکر مال هر دو در رنج نرماله که یهو من گفتم مگه میشه حتما کیت هاشون مشکل داشته! باید بریم یه آزمایشگاه دیگه.

قیافه بابا مسعود حسابی دیدنی بود و دفاعی که از درست بودن جوابها داشت...

خوب خداروشکر

الهی همیشه تنمون سلامت باشه

پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 دی 99 19:42
خداروشکرکه نرمال بوده