سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

موهای مدل خامه ای

1396/12/21 8:32
نویسنده : مامان ساناز
151 بازدید
اشتراک گذاری

چون موهای پسرکم خیلی بلند شده بود به بابا مسعود گفت سورنا رو ببریم آرایشگاه.

بعد از کلی سرچ در اینترنت به دنبال آرایشگاه تخصصی کودک، آرایشگاه ارسی در شهر کودک شاپرک رو انتخاب کردیم.

همه نظرات راجع بش مثبت بود و هم به خونه ما نزدیک بود.

تو راه خونه که بودم با یادآوری بابا مسعود به آرایشگاه زنگ زدم و وقت گرفتم و قرار شد ساعت شش و نیم اونجا باشیم و اگر دیرتر شد باید تا هفت و نیم بشینیم.

تا رسیدیم خونه و آماده شدیم و رفتیم، ساعت هفت بود که رسیدیم و خاله فریبا گفت یه دوری بزنید و هفت و بیست دقیقه بیاید ولی من گفتم بهتره همونجا بمونیم تا به محیط عادت کنی.

با اسباب بازی هایی که اونجا بود بازی کردی و عکس انداختیم و بعد هم نوبت ما شد.

چون صندلی های آرایشگاه ماشین بود و شباهت زیادی به ماشین بازی سورناجونم داشت خیلی غریبی نکرد و خاله فریبا هم راحت کارشو شروع کرد.

خاله فریبا ازمون پرسید چه مدلی بزنه و ماهم گفتیم خامه ای.

اونقدر دختر قبلی که موهاشو کوتاه کرد داد و شیون کرد که من دلم آشوب داشت ولی با خوش اخلاقی سورنا کوچولو خیالم راحت شد.

فقط دیگه اون آخر آخر که خاله فریبا خواست با قیچی موهای سورنا رو مرتب کن یه کوچولو گریه کرد که سریع بابا مسعود وارد عمل شد و بغلش کرد.

اما موها...

یعنی با اون موهای سربالای خامه مانند و با اون لبای نخودی شکل همیشگی واقعا میخواستم بخورمت.

عشق من...

فقط خدا میدونه چقدر دوست دارم.

الهی فدات بشم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)