سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

برای تو مینویسم

1401/6/11 18:22
نویسنده : مامان ساناز
52 بازدید
اشتراک گذاری

اون زمانی که این وبلاگ رو برای شما درست کردم به خودم گفتم اینجا فقط و فقط از خوبیها برات می نویسم، از همه چیزی که لذت بخش بوده، از همه شیرینها، مهربونیهاو... و تا حالا هم سعی کردم همینطور باشه، چون اعتقاد داشتم اینجا فقط و فقط محلی برای خاطرات روزهای شیرین مهمانی تو در خانه من و باباست، هرگز دوست نداشتم با احساسات و نگرش و افکار خودم به شما پسر نازنینم برای ارتباطت با ادمها، یا مسیر زندگیت خط و خطوط بدم، اما این روزها که بزرگ و بزرگتر شدی از وقتی میتونی حرف بزنی، تجربه کنی و نظر بدی و بهتر و بیشتر شرایط و موقعیت ها را درک کنی دوست دارم برات اینجا از تجربه هام بنویسم از احساساتم در همان لحظه که تجربه ای جدید برام شکل میگیره امیدوارم بعدها خوندن این تجربه ها در طی مسیر زندگی برات راهنمای خوبی باشن و از تجربه های خوب و بدم بتونی بهترین استفاده رو ببری.

روز و روزگارت خوش پسرم، سایه مهربانی خدا بر سرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)