سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

درختچه کاج

1400/1/7 23:28
نویسنده : مامان ساناز
792 بازدید
اشتراک گذاری

15 اسفند سال 96 که اولین روز درختکاری برای شما بود به آقا ساسان زحمت دادم و برات یک درختچه کاج خریدم تا به نامت بکاریم همون روز هم همکار بابا تو شرکت کارت اسمت رو درست کرد و وقتی درختچه کاج رو کاشتیم اسمت رو گذاشتیم داخل گلدون.

هدف از خرید کاج این بود که گیاهت همیشه سبز باشه، امروز بیشتر از سه سال از اون روز میگذره. به خاطر اینکه درخت کاجت سر حال باشه و خوب آفتاب بخوره امروز با بابامسعود بردیمش خونه خاله سارا و گذاشتیم وسط باغچشون.

اول میخواستیم بکاریمش تو باغچه خاله اینا اما دیدیم بعدن نمیشه ببریم جایی که دوست داریم و اینطوری باید برای همیشه خونه خاله بمونه. 

برای همین با گلدون گذاشتیمش اونجا، اما بهت قول میدم خیلی زود این درختچه خوشگل رو جایی بکارم که خاطره اولین روز درختکاری رو برات همیشه زنده نگه داره و از دیدنش غرق لذت بشی.

اون روز اما... دل شکسته مامان ساناز حرفهای زیادی داره که مطمئنم بازم حیا میکنه و نمیگه، خیلی وقتا از خودم دلگیر میشم که سکوت میکنم اما این وقتا مطمئن تر از همیشه هستم که بابایی و مامانی ازم راضین، اما پسرم تو هیچوقت بار هیچ حرف و هیچ عملی رو برای خودت نگه ندار، هر چیزی که اذیتت کرد براش جواب داشته باش نذار چیزی تو فکرت بمونه که آزرت بده و مطمئن باش منم اینطوری از تو راضیم.

الهی همیشه تنت سلامت باشه، فکر و ذهنت پاک باشه و انقدر زیبا زندگی کنی که هیچوقت زهری تو وجودت برای نیش زدن به آدمها نباشه.

پسندها (2)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
17 فروردین 00 16:12
عزیزم چه کار قشنگی 🌲 مامان سورنا من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید 💗⁦❤️⁩⁦&hearts️⁩🌹