سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

آنژیوگرافی مامانی

1400/4/6 23:04
نویسنده : مامان ساناز
145 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامانی وقت دکتر قلب داشت، منم مرخصی گرفتم تا خونه باشم و بابایی و مامانی سر ساعت برن و به کارشون برسن.

مامانی چند وقتی بود که وقتی راه میرفت تنگی نفس داشت اما این اواخر دیگه خیلی حاد شده بود اول قرار بود 12 اردیبهشت بره دکتر اما چون ما کرونا گرفتیم گفت اصلا حال و حوصله اشو ندارم که برم.

دیگه چند هفته پیش زنگ زدم کلینیک بیمارستان پارس و دوباره براش وقت گرفتم.

امروز از مامانی نوار قلب و اکو و تست ورزش گرفته بودن و در نهایت دکتر براش وقت آنژیوگرافی گذاشته بود و گفته بود دوهفته دیگه مراجعه کنه.

برای 16 تیر برای مامانی وقت آنژیو گرافی گذاشتن.

هرچند که من خودم یه پا دکتر شدم و جدیدا تشخیصام کاملا درسته و قبل از رفتن به مامانی گفتم برات آنژیو مینویسه و احتمالا استنت هم بخوای اما بازم وقتی مامانی گفت دکتر آنژیو نوشته و گفته برای استنت آماده باشد حسابی دلم ریخت، الهی که با همینا ختم به خیر بشه و مشکلی خاصی نباشه.

حقیقتش من و خاله سارا دیگه طاقتشو نداریم.

امیدم اول به خداست و بعدم به اینکه دکتر خوبی مثل دکتر اسلامی قبول کرده کار مامانی رو انجام بده و این واقعا برامون دلگرمیه بزرگیه.

الهی که به خیر و خوشی مامانی میره و آنژیو میشه و سلامت برمیگرده.

الهی شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)