سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

کلاس آنلاین موسیقی

1400/4/28 21:15
نویسنده : مامان ساناز
144 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از دوهفته تعطیلی کلاس موسیقی این هفته قرار بود کلاس موسیقیتون حضوری تشکیل بشه اما شنبه مدیر مجموعه تو گروه اعلام کرد که با توجه به اینکه اکثر بیمارستانهای کودکان پرشده برای سلامت بچه ها کل کلاسهای مجموعه تعطیل شده و این هفته هم کلاس برقرار نمیشه.

ارغوان جون هم گفت چون دلش خیلی براتون تنگ شده میخواد یک جلسه آنلاین بذاره تا با هم بازی کنید.

یکشنبه لینک کلاس رو فرستاد و منم برای غزل فرستادم، صبح به خاله گفتی وای خیلی استرس دارم برای کلاسم! هر بارم من زنگ میزدم خونه خاله میگفتی غزل کلاسم شروع نشد؟

خلاصه سر ساعت آنلاین شدید منم که تو مسیر بودم آنلاین شدم تا ببینمت، خاله هم از کل تایم کلاست و ذوق کردنات فیلم گرفته بود.


نیم ساعتی رو ارغوان جون براتون ساز زد و شما بازی کردید و بعدم ازتون پرسید کی بلده رمز هواپیما رو بگه که شما دست بلند کردی و هرچند نصفه نیمه گفتی اما ارغوان جونو خوشحال کردی و کلی ازت تشکر کرد.

واقعا هرشب از صمیم قلبم آرزو میکنم و از خدا میخواهم که این شرایط تموم بشه، دلم میسوزه برای روزهای قشنگ کودکیت که باید اینطوری سپری بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)