سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

مامان شاگرد زرنگ

1402/4/20 9:30
نویسنده : مامان ساناز
126 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ وقت فکر نمیکردم نمره هام انقدر برات مهم باشه و پیگیرشون باشی.

از لحظه ای که امتحان میدم مرتب پیگیر نمره هایی تا نمرات در سامانه دانشگاه اعلام بشه.

راستش نصف بیشتر تلاشم به خاطر حفظ آبرو جلوی جنابعالیه، هرچند معتقدم آدم یا کاری رو نباید شروع کنه یا وقتی شروع کرد باید صد خودشو برای هدفش بذاره.

ترم پیش که با معدل 18.10 به پایان رسید و این ترم هم از یک استاد منضبظ دقیق که دوتا درس باهاش داشتم نمرات 15 و 17 گرفتم و از استاد دیگه که من بهش میگم فردوسی پور 20 گرفتم و این ترم هم با معدل 17.33 به پایان رسید.

هرچند به خوبی ترم قبل نبود اما سخت بود و از خودم به  راضیم و تو هرسه درس نمراتم جز بهترین نمرات کلاس بود.

این به چالش کشیدن خودم رو دوست دارم و راضیم از انتخابی که کردم.

شروع و ادامه این راه با روزمره شلوغی که من داشتم جز با حمایتهای بابا مسعود مهربان و شما پسر نازنینم و خانواده خوبم، امکان پذیر نبود، تو این روزهای سختی که میگذرونیم مامانی با وجود مریضی بابایی بامن و شما همراه شدم که من از هدفم دست نکشم، خاله سارا مسئولیت بابایی رو قبول کرد تا من خیالم راحت باشه.

من فقط و فقط میتونم شاکر خدا باشم واسه وجود تک تک شما عزیزانم.

الی تنتون سلامت باشه و چشم و فکر بد ازتون دور. 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پسملامامان پسملا
22 مرداد 02 0:03
سلام عزیزم . رشته چی درس می خونی؟ درست تمام شده ؟ موفق باشی انشاالله