سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

مستقل خوابیدن

1402/4/26 23:20
نویسنده : مامان ساناز
134 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از قوانین 6 سالگی که باهم سرش به توافق رسیدیم این بود که دیگه تو اتاق خودت بخوابی.

قرار گذاشتیم تا به اتاقت عادت کنی فقط تا زمانی که خوابت ببره من یا بابا تو اتاقت پایین تخت بخوابیم.

آخه قبلا که میخواستی تو اتاقت بخوابی من و بابا رو میبردی تو اتاقت یکی بالای تخت پیشت و یکی پایین تخت میخوابید و بعد از یک هفته انقدر خسته میشدیم که ترجیح میدادیم این جمع بع اتاق ما برگرده.

چند شبی هست که داریم این برنامه رو اجرا میکنیم و خداروشکر موفق بودیم. البته وقتی قرار شد بری تو اتاق خودت گقتی مامان یه شب دیگه تو اتاق شما بخوابم که شب خداحافظی باشه و من هم قبول کردم و بالاخره در 6 سالگی و بعد از مراسم مختلفی که برپا کردیم ان شالله دیگه مستقل میخوابی.

دوست دارم پسر نازنینم.

این عکس ها هم بمونه یادگار از اولین شبهایی که تو اتاق خودت خوابیدی.

چشم و فکر بد ازت دور و نگاه مهربان خدا همراه لحظه به لحظه زندگیت.

پسندها (4)

نظرات (0)