سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

هدایای تولد دو سالگی

1398/4/9 18:47
نویسنده : مامان ساناز
195 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از شیرین ترین بخش های هر مراسمی و به خصوص تولد بخش بازکردن هدایاست.

وای که مامان ساناز عاشق کادو باز کردنه یعنی یک حس خوبی دارم موقعی که کاغذ کادو رو پاره میکنم که اصلا قابل توصیف نیست.

خوب هدایا شما امسال بیشتر پول بود وخیلی رنگ رنگی کاغذ کادویی نبود، البته چون مامان باباها بهتر میدونن بچه هاشون چی نیاز دارن همه سعی میکنن پول هدیه بدن ولی غافل از اینکه پول های هدیه تولد صرف خرید برای بچه ها نمیشه و همش پس انداز میشه :) که البته خیلی هم خوبه.

امسال مامانی و خاله و عزیز ازم پرسیدن برای تولدت چی بخرم ولی انقدر درگیر کارای تولد بودم که واقعا نتونستم ذهنمو متمرکز کنم و چیزی پیدا کنم و اونها هم ترجیح دادن پول بدن تا چیزی بخرن که بدرت نخوره.

من و بابا هم که از قبل کادوهامون رو مشخص کرده بودیم یه سه چرخه خوشگل و کلاه ایمنی از طرف بابا و ست وسایل شناهم از طرف مامان.(انقدر شلوغ بودیم که کلاه ایمنی و ست شنا رو با چند روز تاخیر برات خریدیم) برای خرید سه چرخه یک روز با خودت رفتیم تا در مغازه رو بازکردیم و چشمت به چرخها افتاد شروع کردی: این این من من 

گفتم دوسشون داری. گفتی : بله گفتم بزار یه دفعه دیگه میایم برات میخرم، من رنگشو انتخاب کردم و با هم رفتیم تو ماشین البته یک ست ابزار و پزشکی برات خریدیم تا رضایت دادیو بابا سه چرخه رو خرید و گذاشت توی صندوق و تا روز تولدتم نذاشتیم ببینیش و موقع بازکردن کادو ها هم اخرین کادو آوردیم که حواست پرت نشه.

این کادوی خوشگل بابا

,

و اما هدیه مامان

هدیه مامانی و بابایی:

هدیه عزیز فریده:

هدیه خاله سارا و عمو احمد:

هدیه آبجی غزل:

 

هدیه عمو محمد:

هدیه عمه مریم:

هدیه مادرجون و خاله مریم:

هدیه خاله شعله و عمو مهدی:

هدیه دایی کامی و زندایی شادی:

هدیه دایی حامد و زندایی آیدا:

مهمان های گلمون خیلی زحمت کشیدن، دستشون درد نکنه. الهی همیشه شاد و سلامت کنار هم باشیم و در خوشی های هم حضور داشته باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)