سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

اولین جمله سه کلمه ای

1398/6/16 23:18
نویسنده : مامان ساناز
234 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود که جمله گفتن دو کلمه ای رو شروع کرده بودی مثل ماشین نیست، اینجا هست. شیر دائه(شیر داره)، مامان دوست، بابا دوست ولی امشب که برای جیش بردمت تو حمام گفتم بگو مامان دوست دارم یهو خیلی خوشگل گفتی مامان دوسیت دائی.

منم سریع بابا مسعود رو صدا کردم تا ازش تعهد بگیرم بعدا نزن زیرش بگه اولین جمله بابا دوست دارم بود، آخه چند وقت پیشا مدعی شده بود اولین کلمت بابا بوده در حالی که کلی شواهد تاریخی و ثبت شده واسش رو کردم حتی خودش بهم گفت داره میگه مامان ولی بازم زیر بار نرفت و تهش یه خنده ملیحی کرد که یعنی بااااشه.

خلاصه تا بابا اومد دوباره بهت گفتم بگو مامان دوست دارم و دیگه نگفتی بابا از من گرفتت و بهت گفت بگو بابا دوست دارم تو سریع گفتی بابا دوسیت دائه و بابا مسعودم یه خنده جانانه کرد و اتاقو ترک کرد و منم دویدم دنبالتون، هر دوتون می خندیدید و هی بهت می گفتم بگو مامان دوست دارم میگفتی نه بابا.

الهی درد و بلات بجونم، روزی هزار بار خداروشکر میکنم به خاطر داشتنت، به خاطر رنگ قشنگی که به همه لحظه هامو روزهام دادی، سورنای من، من و بابا هردو عاشقتیم و تمام تلاشمونو میکنیم که تو شاد باشی و جسم و روحت همیشه در پناه حق سالم باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)