سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

آم آبگوشتی

1398/10/10 23:14
نویسنده : مامان ساناز
162 بازدید
اشتراک گذاری

بابا مسعود که از سر کار اومد گفت حسابی هوس کله پاچه کردم، گفتم خوب برید بخورید.

دوباره بابا شروع کرد اصرار کردن که توهم بیا، بیا نخور ولی پیش ما بشین منم دوباره قسم و آیه که از بوشم حالم بد میشه. این دفعه شما هم اضافه شدی که آناسی بیا و لباس نمیپوشیدی بری.

خلاصه با کلک قطار و بازی لباساتو پوشوندیم و بابا هم به عزیز زنگ زد و به اتفاق هم راهی شدید.

مامان سانازم شام خودشو درست کرد و خورد.

وقتی اومدید بابا فیلمایی که از کله پاچه خوردنت گرفته بود بهم نشون داد و با اینکه کله پاچه دوست ندارن ولی از خوردن پسرم حسابی لذت بردمو کیف کردم.

خلاصه که طبع غذا خوردنت به بابا مسعود رفته یه وقتایی واقعا خندم میگیره و حیرون میمونم چطوری انقدر شباهت از طریق ژن منتقل میشه. مثلا ماهی و ماکارونی رو حتما با اب لیمو میخوری، مثل بابا عاشق سس هستی از هر نوعش، البته خداروشکر که انگار سیستم بدنت هم مثل بابا مسعوده و اضافه وزن پیدا نمکنی.

خودتم برام تعریف کردی که آناسی من و بابایی و عزیزم رفتیم، من آم آبگوشتی خوردم.

نوش جونت گل پسرکم الهی همیشه تنت سلامت باشه.

پسندها (3)

نظرات (0)