سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

حال خوب

1399/9/5 12:51
نویسنده : مامان ساناز
185 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزایی یک اتفاق کوچیک به یه بزرگی حال دلت رو خوب میکنه.

امروز مربی استخر چند ساله پیشم بهم پیام داد و نوشته بود:

واکسن شش ماهگی دخترم رو زدم و امروز که حالش بهتره دارم فضایی آماده میکنم که عکس شش ماهگیشو بگیرم، خواستم ازت تشکر کنم برای این کار قشنگی که ازت یاد گرفتم، ایدت خیلی عالی بود و از همون وقتی که عکسای ماهانه پسرت رو میذاشتی تو ذهنم برای هر ماه بچه ای که نداشتم تصویر میکشیدم.

به هرحال اگر فالورت نبودم و اون عکسای خوشگلو نمیدیم الان دخترم عکسای خوشگل ماهانه نداشت و این جای تشکر داره. خیلی گلی.

براش نوشتم:

شش ماهگی دختر گلت مبارک، ان شالله عکسای خوشگل عروسیش.

منم جاهای دیگه دیده بودم و هر ماه کلی میگشتم تا یه چیزی پیدا کنم بهرحال ایدش از مامانای باسلیقه دیگه بوده منم اجرا میکردم.

برام نوشت:

آره منم خیلی دیده بودم اما اینکه تو هر ماه تکرارش میکردی تو ذهنم جا افتاد و الان دارم به کار میگیرمش.

براش نوشتم:

خوشحالم که تونستم اثر خوب داشته باشم، شاد باشی...

الان که تایم ناهار نشستم و عکسای ماهانت رو میبینم و کلی کیف میکنم از حوصله اون روزهام. 

بعد از تو، تو خانواده خودمون این مدل عکس کلی مورد استقبال قرار گرفت تقریبا همه متولدین بعد از شما از این عکسا دارن و من بعد از دیدن عکسهای ماهنشون به اندازه عکسایی که از تو میگرفتم و ذوق میکردم، خوشحال می شدم.

و جدا کیف میکردم از این روندی که پیش اومده بود، بعد از عکسای ماهانت سعی کردم برای عکسهای سالانه تولدت هم با الگوهایی که پیدا میکردم متفاوت عمل کنم هر سال در حد توانم یه تم زیبا برات مهیا کنم.

و بازم از ته دلم ذوق میکردم، از دیدن عکسای تولد و مهمونی هایی که کم کم متفاوت از سالای قبلشون برگزار میشد، پارسال برای تولد دختر دوستم یک تم زیبا طراحی کردم و خودم رفتم براش چیدم و کلی خوشحال شد.

امسالم به مامانش گفته: مامان تو رو خدا دیگه مثل سالای قبل برام تولد نگیریا، از خاله ساناز خواهش کن یه فکری واسه تولد امسالم بکنه...

این مهربونیای کوچیک هم قشنگه و گاهی خیلی تاثیراش بزرگه.

الهی همیشه حال دل همه خوب باشه و زندگیها شاد.

الهی شکرت به خاطر همه مهربونیهات که هر روز و هرلحظه با عمق وجود حسش میکنم.

الهی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)