سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

کلاس موسیقی

1400/3/31 23:16
نویسنده : مامان ساناز
135 بازدید
اشتراک گذاری

الهی شکر که فکرم از یک دغدغه آزاد شد.

یعنی اگر بخوام برات بگم که این کلاس و چه جوری پیدا کردم شبیه داستانای پلیسی خوب بد جلفه، اما واقعیت اینه که این روزا هرچی بخوایم از تو همین اینستاگرام و پیج آدمها میشه پیدا کنیم.

از تو صفحه آموزشگاه های کرج که در موردشون مطمئن بودم لیست مربیهای کودکو درآوردم و یکی یکی صفحه هاشونو گشتم و از بین اونهایی که تهران بودن از تو پستاشون آموزشگاه هایی رو که تدریس داشتن پیداکردم و بعد هم پیج آموزشگاه ها رو پیدا کردم و دونه دونه دیدم تا رسیدم به چیزی که دلم میخواست.

بعدم با آموزشگاه که تماس گرفت و اسم مربی رو پرسیدم و رفتم برای پیدا کردن رزومه مربی.

ته همه این داستانها شد ثبت نام شما در یک باغ بزرگ زیبا و با یک مربی مهربون و ماه.

امروز اولین جلسه شما و دومین جلسه کلاس بود، در حقیقت اولین باری بود که در یک فضای آموزشی با هم سن و سالای خودت بودی. از هیجان تا برسیم، نخوابیدی به بابایی هم نگفتیم داریم کجا میریم که از ترس کرونا حرص نخوره.

اما وقتی من و بابا خیالمون از فضای آموزش راحت شد امشب فیلم کلاستو برای بابایی و مامانی هم گذاشتیم دیدن و کلی خوششون اومد.

فضای آموزشگاه یک باغ ده پانزده هکتاری بود مزرعه و رودخانه  و کلی حیوون هم تو باغ بود، هر گوشه باغ یک کلاسی بود؛ یک گوشه هم کلاس موسیقی شما.

مربیتم عالی و مهربون، من و بابا که حسابی لذت بردیم از شیوه برخوردش.

شما هم خیلی خوب به همه سوالا جواب میدادی و قند تو دل من و بابا آب میشد.

امروز خیلی خوشحال بودم که تونستم برات انتخاب خوبی داشته باشم، راستش سورنا تو شرکت یه همکاری دارم که خیلی در مورد همه چیزایی که به بچه اش مربوط میشد حساس بود و من همیشه میگفتم یا خدا این چرا اینجوریه، اما حالا خودم دقیقا شدم مثل همکارم یعنی ماه ها بود که من میگشتمو، کلاس رزرو میکردمو، میرفتم میدیم و بعدم حرص میخوردم که چرا اون چیزی که میخوام نیستن.

دلم میخواست واقعا اصولی موسیقی رو شروع کنی و بعد هم درست تصمیم بگیری که ادامش بدی یا به کل از زندگیت حذفش کنی و برای همین باید راه درستی میرفتیم. امیدوارم این کلاس خیلی بهت خوش بگذره و اثرات خوبی در آیندت داشته باشه.

تو راه که برمیگشتیم غزل بهت زنگ زد، گفتم بیا باهاش صحبت کن بگو کلاست چطور بوده، گفتی نه بهش بگو وقت ندارم باید کارای کلاسمو انجام بدم و گیتار درست کنم!!!

دورت بگردم پسر خوب و با ادبم.

الهی همیشه تنت سلامت باشه.

چشم و فکر بد ازت دور و نگاه مهربان خدا جاری در همه لحظه هات.

پسندها (1)

نظرات (0)