سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

کارم همینه ...

1399/5/7 9:00
نویسنده : مامان ساناز
86 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت یه کار خوبی انجام میدی و ازت تشکر میکنم یا میگم آفرین پسرم عالی بودی با یک لحن جالبی میگی کارم همینه.

دیروز رفته بودی سراغ پازل 500 تکه غزل، خاله سارا هم برای اینکه جنگ به پا نشه سریع آماده شده بود و رفته بود برات یک پازل مکویینی خریده بود.

عصری که اومدی خونه گفتم بیار پازلتو درست کن ببینم گفتی نه باهم.

آوردیم و نشستیم سرش و باهم درستش کردیم. قشنگ یاد گرفته بودی و تا من بهت میگفتم خیل خوشگل چیدی، دستاتو باز میکردی و میگفتی کارم همینه.

شیرین من، عسل من...

قلبم، دلم، روحم، لحظه به لحظه باهاته.

خدارو شکر میکنم به خاطر داشتنت.

تو تمام منی عشق مامان.

چشم و فکر بد ازت دور و نگاه مهربان خدا مهمان تک تک لحظه هات...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)