سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

اولین دفترچه بیمه عکس دار

1399/7/22 15:57
نویسنده : مامان ساناز
493 بازدید
اشتراک گذاری

از همون موقع که به دنیا اومدی مطابق با قوانین تامین اجتماعی شما هم بیمه شدی و برات دفترچه بیمه صادر شد ولی خوب دفترچت عکس نداشت و الزامی هم نداشت که عکس داشته باشه.

چند وقت پیش یه بار دفترچه بیمه هامونو میدی گفتی چرا مال من عکس نداره منم برات توضیح دادم، اصرار کردی که باید عکس بدی من بزنم روش و خلاصه یه عکس که قبلا برای پاسپورتت گرفته بودیم از کیف پول بابا برداشتیم و دادی بابایی با چسب چسبوند به دفترچه بیمت و کلی هم خوشحال بودی.

امسال بابا گفت حتما سورنا رو هم بیمه کنیم و چون شرایط بیمه تکمیلی من از بابا بهتر بود و هر دو هم باید حق بیمه میدادیم قرار شد من اسمت رو برای بیمه رد کنم، شرکت هفته پیش اعلام کرد که برای گرفتن کارت طلایی و دفترچه عکسامونو ببریم و شماهم که عکس جدید نداشتی و اصلا دلم راضی نمیشد تو این شرایط کرونا ببرمت عکاسی، این بود که از بین عکسایی که برای تولدت گرفته بودیم یکی رو انتخاب کردم و به عکاسش پیام دادم و گفتم اگر امکانش هست هزینه اش رو بدم و به اندازه 3*4 برام درستش کنن و ایشون هم قبول کرد و فایل رو آماده کرد و فرستاد، دیروز عکست رو دادم برای چاپ و عصری بابا گرفت و آورد خونه، امروز هم دفترچه بیمه و کارت طلایی شما رو گرفتم و به این ترتیب این اولین دفترچه بیمه رسمی با عکس شماست.

الهی همیشه تنت سلامت باشه و دفترچت دست نخورده و نو باقی بمونه و هیچ وقت بهش نیازی نشه.

پسندها (2)

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 مهر 99 12:20
الهييي😘😍
اميوارم هميشه سالم و سلامت باشه😍
مامان ساناز
پاسخ
ممنوم از دعای شما، سلامت و شاد باشید.