سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

مهد کودک آنلاین

1400/11/30 15:09
نویسنده : مامان ساناز
385 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهی شد که تجربه حضور در مهد کودک آنلاین رو داری.

و خداروشکر تا امروز همه چیز خوب پیش رفته.

هرچند چهارشنبه که پیش بابا بودی گفته بودی این کلاس چون هر روز هست منو خسته میکنم همون ریاضی و موسیقی بسه ولی حقیقتا من که خیلی ازش راضیم. البته که تو اون دو ساعت آنلاین خاله سارا و غزل رو دیوونه میکنی.

یعنی روزی نیست که غزل تو تایم استراحت بین کلاس به من زنگ نزنه و ازت شکایت نکنه، اما وقتی تو خونه راه میری و شعراتو میخونی یا هر روز لغات جدید از ما میپرسی یا به جا از کلماتی که یاد گرفتی استفاده میکنی من مطمئن میشم که این کلاس داره کار خودشو میکنه.

راستش سورنا خیلی اعتقاد دارم هر چیز که در مسیر آدمها قرار میگیره قطعا قراره سبب سازی کنه در زندگیشون و حالا اگر اونها خیر باشن ان شالله که خیر به زندگی میارن. داستان این کلاس تو هم از همین دست اتفاقاته.

توی گپ دوستانه به من معرفی شد با اون تایم های فشردش جا برات خالی شد و کلاست شروع شد و حالا هم که داری پیش میری و انقدر برای من جذابه که دارم فکر میکنم چطور اونجا مدرسه بری؟

امیدوارم همیشه بهترینها برات اتفاق بیافته و به قول خودت خدا حفظت بده پسر مهربان من.

دیشب برای ثبت نام ماه بعد کلاست باهات چک کردیم که ثبت نامت کنیم یا نه و خودت گفتی بله ثت به نامم کنید.

امیدوارم این اتفاقات کوچیکی که در این سالها برات رقم میزنیم پایه رشد و شکوفاییت در آینده باشه و به پیشرفتت کمک کنه.

چشم و فکر بد ازت دور و نگاه مهربان خدا مهمان تک تک لحظه هات.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)