سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

مسواک زدن 2

1397/8/25 23:02
نویسنده : مامان ساناز
351 بازدید
اشتراک گذاری

آقا اجازه هست دورتون بگردم که انقدر آقایید.

بخدا هرچقدر هم که خداروشکر کنم بازم کمه، انقدر قشنگ از اتفاقات خوب استقبال میکنی و تغییرات رو می پذیری که می میرم برات.

بعد از تجربه خوب با مسواک انگشتی دیگه دوست داشتی خوذت مسواک بزنی، منم برات خمیردندان خریدم تا شروع کنی، آخه شما گل پسرم انقدر ماشالله سریع همه دندونا رو دراوردی که دیگه به شوخی می گفتیم فقط دندنای عقلش مونده.

بهت یاد دادم که روی پله جلو توالت بشینی و همونجا مسواک بزنی بعد اینکه یه کم خودت مسواک میزدی مامان مسواکو میگرفت و برات تعریف می کردم که دارم کرمهای ندندوناتو میکُشم و به این ترتیب  دندونات رو تمیز میکردیم تازه یه شبایی هم رو تخت می خوابوندمت و برات نخ دندان می کشیدم.

حالا دیگه عادت شده تا بابا شبا میره مسواک کنه سریع میگی من من و میدویی برای مسواک زدن پسر باهوش من.

اینم خواب قشنگ بعد از مسواک.

 

پسندها (2)

نظرات (0)