سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

بازیگر من

1398/1/18 15:11
نویسنده : مامان ساناز
978 بازدید
اشتراک گذاری

من اگر داور جشنواره های سینمایی و تلویزیونی بودم تو همیشه سیمرغ بلورین داشتی.

یعنی آنقدر قشنگ حس می گیری و بازی می کنی که من و بابا غش و ضعف میریم. تو تعطیلات عید یه روز که برای خرید رفته بودیم بیرون از جلو یه مغازه رد شدیم که اسب چوبی داشت تا دیدی به من نشون دادی گفتم: می خوای؟ گفتی: آها.

گفتم: خوب به بابا بگو برات بخره

گفتی: بابا

بابا مسعودم گفت نه پسرم دیگه اتاقت جا نداره.

دوباره به من نگاه کردی، گفتم چشمات ریز کن بگو.

توهم سریع چشمات ریز و ملتمسانه کردی و صدات رو هم مظلوم وگفتی بابا بابا

بابام که انگار داشت راضی میشد گفت تور رو خدا قول نده به بچه آخه دیگه اتاقش جا نداره.

دیگه از تیر خوردنات هم که نگم اینجا به خودت تیر می زنی، کلی پیچ و تاب به خودت میدی و دومتر جلوتر با حرکات اسلو موشن به زمین می افتی.

الهی فدات شم خوشمزه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)