سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

دوازدهمین ماهگرد سورنای من

1397/4/1 16:18
نویسنده : مامان ساناز
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

دردانهام، بهترینم!

من مادرت هستم
او که با تو آغاز شد
او که با تو عاشقی آموخت
او که با تو لحظه به لحظه زندگی کرد
او که با تو سرمست شد
او که با تو خدا را شناخت
او که با تو بندگی آغاز کرد
او که با تو شکرگزاری آموخت
او که با تو رشد کرد
او که با تو بزرگ شد
او که با تو یکساله شد
او که...
او که...
او که...
آری! او که قبل از تو هیچ چیز را به خاطر ندارد
همه چیز با تو معنا گرفته
همه چیز با تو معنا میشود
همه چیز با تو زیبا می‌شود
و اینگونه است که تو تمام من میشوی
همهی هست و نیستم
همهی داشتهها و نداشتههایم
همهی دنیا و آخرتم
...
دنیا با تو زیبای زیباست پسر تابستانی من
از تمام روزهایی عطر گلهای بهاری جاری میشود و سرمستم می‌کند 
حضورت آرامشی دارد که وصف ناشدنی است 

خدای مهربانم حافظت باشد شیر مَردم.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان آیسلمامان آیسل
29 دی 98 15:31
چقدر متنتون قشنگه....یکسالگیش مبارک باشه
مامان ساناز
پاسخ
ممنونم از حسن نظر شما