سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

آزمایشات غربالگری

1396/4/5 15:50
نویسنده : مامان ساناز
144 بازدید
اشتراک گذاری

چهارم تیرماه که سومین روز تولد نازنین پسرم بود باید برای آزمایشات غربالگری به بیمارستان می رفتیم.

اولین شب حضور در خانه کاملا به بیداری سپری شد. البته کاش فقط همه ما بیدار بودیم و پسرم در آرامش می خوابید.

سورنا شب تا صبح رو به بی تابی و گریه گذروند، که بیشتر به خاطر شیر نداشتن مامان و گرسنه موندن بود.

صبح باید در کلاس آموزش شیردهی بیمارستان شرکت می‏ کردیم که به خاطر بی خوابی شب گذشته نتونستیم به موقع بریم و وقتی بیمارستان رسیدیم خانم دکتر خیلی بد باهامون رفتار کرد و کلی ما رو دعوا کرد.

چون چندتا مامان همزمان رسیدیم دکتر تو اتاق خودش بهمون آموزش داد ولی خیلی عصبانی بود. اون روز خانم دکتر زردی پسرم رو با دستگاه چک کرد و خیالمون راحت شد که زردی نداره و برگه آزمایشات غربالگری رو بهمون دادن تا روز بعد اونها رو انجام بدیم.

بعد از یک شب ناآروم تنها چیزی که آروممون می کرد این بود که پسرنازم زردی نداره، البته خاله سارا به این نتیجه تست خیلی اهمیت نداد و برای اینکه پسرم زردی نگیره مدام خاک شیر و  کاسنی به مامان ساناز می داد.

صبح روز پنجم مامان و پسر به اتفاق بابامسعود و خاله سارا رفتیم بیمارستان تا آزمایشات غربالگری انجام شه. من و بابا که دلشو نداشتیم خاله شما رو برد داخل آزمایشگاه و لباستو درآورد و بعد هم به دستور آقایی که خون گیری رو انجام میداد اومد بیرون.

صدای گریه هات دیوونه ام میکرد تمام مدت گریه کردم انگار به دلم چنگ می کشیدن اما چاره ای نبود برای سلامتی پسرم همه این چیزها لازم بود.

بعد خاله رفت تو اتاق و سورنا رو آورد پیشم، من به شما کمی شیر دادم تا لجت بی افته و آروم شی.

مسئول جواب دهی گفت نتیجه آزمایش زردی یک ساعت دیگه آماده میشه و آزمایشات تکمیلی هم 17 تیرماه.

ما یک ساعت رو اونجا نشستیم و تو این فاصله مامان ساناز که حالش خوب نبود در بخش تریاژ فشارش رو کنترل کرد که چون بالا بود قرار شد به بلوک زایمان بره تا متخصص زنان ویزیتش کنه.

خانم دکتر مقیم در بلوک زایمان مامان رو ویزیت کرد و گفت که نگران ورم و دفع پروتئین کلیه نباشه چون به زودی رفع می شه و در ارتباط با فشار خون بالا هم باید به متخصص داخلی مراجعه کنه تا دارو بگیره.

بعد از گذشت یک ساعت جواب آزمایش زردی شما رو گرفتیم که عدد بیلیروبین شما 11.2 بود که در رنج 1.50 تا 12 بود و ما با خیال راحت از زردی نداشتن پسر نازنینم راهی خونه شدیم.

الهی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)