سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

خاله لادن خریده

1399/5/4 15:53
نویسنده : مامان ساناز
201 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از استخر که اومدی بیرون لباس جدیدتو که چند هفته پیش برات سفارش داده بودم و آورده بودن تنت کردمتا پوشیدی گفتی مامان خیل قشنگه کی برام خریده؟

گفتم من برات خریدم گفتی نه تو نخریدی آله خاخن خریده چند باری پرسیدم کی خریده و شما هم دوباره گفتی آله خاخن.

تازه فهمیدم میگی خاله لادن و کلی خندیدم، آخه از اونجایی که همیشه من برات اکثر پیزا رو اینترنتی میخرم و پستچی میاره تا چیزی میخوای میگی مامان بگو پستچی بیاره و هر وقتم هر کی ازت می پرسه اینو کی برات خریده میگی مامانم.

ولی برام جالب بود که یاد خاله لادن افتادی، البته شاید به خاطر اینه که این روزای تابستان، تازه تیشرت و شلوارکهایی که خاله قبلا برات آورده بود داره اندازت میشه و می پوشی.

منم عکستو گرفتم و برای خاله لادن فرستادم و خاله هم کلی ذوق کرد و گفت خوب بچم راست میگه من براش خریدم.

چقدر دلم برای خاله و شایان تنگ شده انگار هر چی بیشتری میبینیشون بیشتر دلتنگشون میشی تازه قرار بود فروردین شاهینم بیاد که این کرونای لعنتی همه رو گرفتار کرد.

ان شالله هرچی زودتر بساط این ویروس لعنتی جمع بشه و آماده بشیم برای عروسی شایان.

دیروز خاله برام عکس عروس خانم و شایان رو هم فرستاد و کلی ذوق کردم، الهی خوشبخت ترین باشن.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 مرداد 99 9:39
اي جونم😍😂
شايد اون لحظه داشته به خالش فكر ميكرده و اونطور گفته مباركش باشه😘
خواهرزادتونم ايشالا خوشبخت شه خاله جون😇
پ.ن: به وبم سر بزنيد😉
مامان ساناز
پاسخ
ممنونم از محبت شما