سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

تعطیلات عالی

1397/4/18 19:10
نویسنده : مامان ساناز
198 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوبه که عشقای من هر دو تیرماهی شدن.

دیشب تولد غزلم بود، دختر نازنین من وارد شانزدهمین سال زندگیش شد و من از دیدنش همیشه غرق غرور و لذت میشم، غزل آینه روزهای گذشتمه که حالا پیش چشمام گذاشتن و من فرصت دارم یک بار دیگه روزهای رفتم رو ببینم و این واقعا زیباست.

دیشب برای تولد آبجی غزل خونشون بودیم  و آخر شب اومدیم خونه.

با بابا قرار گذاشتیم که صبح ببریمت آرایشگاه، چون آخر ماه عروسی دشتیم و باید موهاتو زودتر کوتاه می کردیم تا حسابی جا بیافته.

صبح رفتیم آرایشگاه ارسی و مثل همیشه آقا نشستی و موهاتو کوتاه کردی و بعد از آرایشگاه هم به پیشنهاد بابا رفتیم رستوران و ناهار خوردیم، خونه که رسیدیم به بابا پیشنهاد دادم بره استخرتو بیاره تا بزاریم تو حیاط و بازی کنی.

بابا مسعودم استخرتو آورد و تو حیاط کلی آب بازی کردی، دیگه چون کم کم آفتاب میرفت استخر رو جمع کردیم و بردیمت خونه.

امروز حسابی بهمون خوش گذشت همه روزها و لحظه ها کنار تو خوشه عشق مامان و بابا.

شکر خدای خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)