سورناسورنا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

فرشته عاشقی، پسرم سورنا

اولین تجربه شهربازی و فالوده خوردن

1397/4/22 23:57
نویسنده : مامان ساناز
293 بازدید
اشتراک گذاری

بابا مسعود پیشنهاد داد که امروز بریم شهربازی.

دوستش پسرش رو برده بود و به بابا گفته بود خیلی خوب بوده، عصری آماده شدیم و رفتیم به سمت الماس هروی.

خیلی شلوغ بود و از هر دستگاهی یه صدایی در می اومد من که واقعا سردرد گرفته بودم.

به نظرم شماهم ترسیده بودی چون خیلی خوشحال به نظر نمی رسیدی و با تعجب همه جا رو نگاه می کردی.

خلاصه بعد از چند بار که ماشین بازی کردی بابا بلیط قطار گرفت و من و عزیز فریده هم باهات سوار قطار شدیم که باز بهتر از جاهای دیگه بود و دوبار هم قطار بازی کردیم. از اونجا رفتیم رستوران و کباب خوردیم و بعد هم کافی شاپ سر کوچه مون فالوده خوردیم که انقدر از مدل فالوده خوردن گل پسرم خندیدیم که بیشتر از شهربازی بهمون خوش گذشت.

عشق من، من و بابا تمام تلاشمونو می کنیم که خوشحال باشی و از زندگی نهایت لذت رو ببری.

همیشه شاد باشی پسر شیرینم.

پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 اردیبهشت 98 13:19
از شاد بودن بجه هامون ما هم شاد میشیم و لذت ببریم خدارو شکر که خوش گذشته خدا روز بد نده براتون